fredag 13. mars 2009

Gode venner

Det er der alltid når vi møtes - en gang hvert jubelår.
Glade smil, skravlende munner og nysgjerrige blikk. Hva har skjedd siden sist? Er alt bra med alle? Når var det vi var på den hytteturen igjen? Er det tre, to, eller kanskje fire år siden sist alle var med? Husker vi den litt for lange skituren, og hva med da termosen knuste i sekken og ryggen ble bløt og varm?

Det er mimring, det er latter, det er interesse. Det er ekte og naturlig.
Kanskje det ikke blir så lenge til neste gang vi møtes?

2 kommentarer:

  1. Helt enig! Gleder meg til påsketur. Og velkommen til bloggens verden.

    SvarSlett
  2. Takk. :) Påsketur blir topp!

    SvarSlett