søndag 25. oktober 2009

En pauseknapp, takk!

Noen ganger skulle jeg ønske man kunne trykke på pause. Bare en liten stund. Se forbi all organisering, jobbing og planlegging og bare være. Sånn litt for seg selv, og litt med de man er glad i. Og puste, leve, være, helt uten å gjøre noe, med verden på vent. Men hodet er ikke interessert, det har ingen pausefunksjon. Tankene stopper ikke, de svirrer rundt og lager kaos. Og liv. Og gjør hverdagen verdt å leve.
Men likevel, jeg ønsker meg en pauseknapp til jul. En som virker. Bare en liten stund.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar