tirsdag 16. februar 2010

Adjø

Adjø. Det vi hadde sammen var fint. Du gjorde meg glad. Du fikk meg til å like min egen stemme. Du bidro til magiske øyeblikk.
Du var så inspirerende og bra. Du ga meg fine stunder og gode minner.
Adjø, min kjære Loop-station. Når jeg blir rik skal jeg kjøpe broren din.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar