Du var så inspirerende og bra. Du ga meg fine stunder og gode minner.
Adjø, min kjære Loop-station. Når jeg blir rik skal jeg kjøpe broren din.
- på livet, på sladder, på studier, på internett, på TV, på sjokolade, på tørkerull, på Tab X-tra, på musikk, på kor, på hårspray, på venner, ja, på det meste.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar